vineri, 11 decembrie 2015

Ganduri



Iubitul meu….. …..iti ziceam ieri ca iti voi scrie o epistola lunga..sper sa nu ti se para prea lunga si sa o citesti....
Te-am construit din vise. Visele mele avide de dragoste. Te iubesc! As vrea sa fiu langa tine zi de zi,noapte de noapte.Oare o sa se intample asta vreodata? Sau e numai visul meu? Al tau a fost vreodata?Momentul ala in care ai vrut….nu ai mai vrut sa vorbesti cu mine despre asta…oricat am incercat nu ai mai vrut sa spui nimic…l-ai considerat un subiect inchis.Pentru mine a ramas o enigma..oare chiar a fost asa? Sau am vrut sa te cred? Pentru ca mi-au ramas in cap vorbele tale..de la inceputuri..cand imi spuneai ca pot sa fiu la sute sau la mii de kilometrii departare... eu .merit sa faci drumul pentru mine.Da! Dar asta insemna sa vi si sa pleci..nu sa ramai langa mine . Imi spuneai ca mie imi oferi tot ce e mai bun din tine…si daca te-as cunoaste mai bine,sau daca am sta zi de zi ne-am plictisi…asa credeai….inca mai crezi asta? Eu nu am crezut niciodata ca m-as putea plictisi de tine,poate ca de atunci ti-ai schimbat parerea,sau poate  ai ajuns sa te saturi de mine..habar n-am!
Atunci eu de ce mai sper? Mai visez ca o sa ma ti si pe mine in brate noaptea,ca voi putea sa fac baie cu tine,sa mananc cu tine,sa merg cu tine undeva,sa stau cu tine…ai vrut vreodata si tu asta? Sau numai eu? Ti-am mai spus atunci cand iubesti cu adevarat,iti doresti ca persoana pe care o iubesti sa fie mereu langa tine,Defapt relatie noastra e cladita pe minciuna..ti-am mai spus asta,iar cand ti-am zis ca o sa iti scriu ….tu m-ai zis..pune-ma la zid,impusca-ma…e simplu sa fac asta..dar nu vreau!
Sa nu iti imaginezi ca imi doresc sa te schimbi.Nu ti-am cerut sa te schimbi.. Nu vreau sa te schimbi….oricum asta ar insemna sa nu mai fi tu,cel pe care il iubesc,ar fi ceva de domeniul fantasticului,irealizabil,utopic.
Eu te iubesc asa cum esti!
Hai sa incerc sa iti explic ce sentimente mi-a creat iubirea pentru tine..neputinta..pentru ca nu am casa mea sa te pot  primi la mine,nu am masina si nici macar carnet ca sa pot alerga oricand la tine sa te vad fie macar si pentru 5 minute..m-am intrebat mereu cum ar fi fost daca as fi avut alte posibilitati ..s -ar fi schimbat multe,cred….frustrare…da! am simtit uneori ca iti cersesc iubirea,am avut resentimente si senzatia ca nu ma doresti asa cum te doresc eu…  m-am simtit de multe ori asa,dar au fost senzatii de moment care mi-au trecut tot asa de repede cum au aparut…bucurie …am simtit alaturi de tine si iti multumesc pentru asta ..si atunci cand am fost la Brasov si cand ai dormit cu mine, fericire..am fost fericita de multe ori alaturi de tine, dar atunci cand n-ai fost langa mine ..,fericirea mea a depins de tine si m-am simtit manipulata din cauza asta..manipulata.. poate e prea mult spus…dependenta mai bine zis… sunt dependenta de tine asta o sti …dorinta..te doresc cu toata fiinta mea,doresc sa ma asculti,doresc sa te pot mangaia,doresc sa fac dragoste cu tine..sentimentul asta il voi avea intotdeauna nu mai pot sa concep viata fara tine,nu as putea sa mai traiesc fara sa te iubesc. Asa ca doar atat vreau acum…lasa-ma sa te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu