luni, 21 decembrie 2015

Dezamagire

        Sunt inca a ta..desi sunt dezamagita….erai dator cu un pupic de data trecuta.Nu te-ai grabit sa mi-l dai..din contra..mi-ai dat dezamagiri si asteptari. De ce ma mai agat de tine? Pentru ca eu am crezut in tine..pentru ca eu am nevoie de tine,am inca nevoie de un prieten..caruia sa-i vorbesc.Stau inchisa in casa…da sunt in vacanta…am timp destul..Am timp sa ma gandesc  la toate. Ma gandesc ca inca te vreau,ca inca sufar din cauza ta,ca inca nu ma pot dezlipi de tine. Dar nu asa…niciodata nu am vrut sa fie asa…
As  vrea de data asta sa te defiintez…sa iti spun tot ce am pe suflet,sa te ranesc asa cum ai facut-o si tu…dar ce as castiga? Cu ce m-ar incalzi chestia asta? Tot incerc sa iti spun ca inca tin la tine,desi nu meriti,desi nu imi oferi numic,decat clipe de neliniste si suferinta.
A fost prima oara cand am preferat sa nu ma ridic din pat pentru tine,am preferat sa dorm ca sa nu ma pot razgandi,pentru ca nu ai zis nimic .Eram adormita si nu imi dadeam seama daca tu chiar vrei sau faci misto de mine? M-am abtinut sa nu iti raspund ca nu vreau sa tusesc…m-am abtinut sa nu iti spun ca vorbele alea le aruncasem aiurea stiind ca e imposibil sa vi in Bucuresti sa stai cu mine o noapte…..crezand ca tie nici prin cap nu-ti trece sa ne vedem…asa cum nu-mi trecea mie ca vrei,ca poti…pentru ca nu spuneai nimic…oare chiar ai vrut sa ma faci sa imi iau gandul de la tine? Sau poate esti suparat ca nu ti-a iesit asa ..sa vin ,sa mi-o tragi si pe-urma sa ma gonesti? Habar n-am ce gandesti,nu mai stiu..inainte stiam..dar acum nu mai stiu…Sau poate  o fi fost cum am crezut eu…ca ai considerat ca imi faci o favoare..asa cum ti-am spus iuby,,eu n-am nevoie de favoruri..aveam nevoie sa imi spui ca iti doresti ..ca ma doresti..
Nu poti sa ceri fara sa dai nimic in schimb! Iar tu nici macar n-ai cerut…eu cer de la tine mereu…asta- i problema…iti cer sa ma pupi,iti cer sa facem dragoste,iti cer sa vi,iti cer sa ai timp de mine,acum iti cer sa-mi vorbesti…ce mai cersetoare sunt…
Ar trebui sa imi fac ordine in ganduri si sa iti scriu mai tarziu..sau poate maine…sau poate sa n-o mai fac niciodata…nu stiu! Eu inca mai sper ca ma doresti si ca poti face ceva sa schimbi starea mea de acum.Dar cum sa iti cer iarasi ceva ?Cand ma lovesc de indiferenta ta….si doare..crede-ma!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu