joi, 5 septembrie 2019

Bărbatul cu tricou turcoaz

    Iar am întâlnit un bărbat pe strada cu tricou bleo-turcoaz. Stii exact culoarea pe care tu o purtai uneori. Tricourile tale de la magazinul New-Yorker. Oare le mai porți? Nu,nu erai tu. Era mai gras și mai urât. Ma uit la bărbații de pe stradă care poarta culoarea ta. Culoarea in care veneai uneori sa te vezi cu mine. Mi-a rămas întipărită în minte și o asociez cu tine. Nu știu de ce! Poate că atunci când purtai culoarea aia m-am simțit bine alaturi de tine. Poate și când purtai alta culoare a fost bine. Nu eram certați.Eram împreuna.Dar in schimb am inceput sa ocolesc pe cât posibil locurile din Bucuresti in care mă plimbam cu tine. Le evit! Le ocolesc..deoarece îmi provoacă amintiri dureroase. Si cu toate astea încă sper că omul acela de pe strada cu tricoul turcoaz ai putea fi tu.Ca te întorci și mă privești. Si că mă iei în brațe! Și mă săruți! Dar din păcate nu ești tu..și trec mai departe cu gândurile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu