miercuri, 28 august 2019

Idei creative

Cum sa creezi o masca haioasa!

Cand ma plictisesc,imi vin tot felul de idei cum sa imi petrec timpul liber. Intotdeauna am fost atrasa de produsele hand-made si ma tot straduiam sa imi iasa si mie.
Mai demult,crosetam tot felul de pulovere sau fulare pe care ulterior nu le purtam,coseam tablouri pe care nu le atarnam pe pereti,am facut semne de carte pe care nu le foloseam din simplul motiv ca nu le gaseam cand aveam nevoie de ele.

 Asa ca..m-am gandit la o masca..haioasa...sau masca gen..mastile venetiene. Oricum nu a iesit ce ma gandeam eu,dar a iesit ceva. Asa ca orice doriti sa faceti,merita incercat,nu se stie niciodata ce iese,sau la ce iti foloseste. 
Important este ca m-am distrat,am facut ceva creativ,chiar daca un pic copilaresc. 
Primul pas -am luat o papusa ,am aplicat pe fata ei hartie de ziar si lipici prin metoda papier-manche  si m-am gandit ca voi face o matrita draguta pentru o masca.Am lasat-o la uscat. Intre timp m-am dus la un magazin de materiale de constructii si am cumparat 2 kg de ipsos pentru modelaj pe care am dat doar 5 lei.
Dupa ce s-a uscat masca,am facut un amestec de ipsos cu apa,am turnat in matrita mea si am pictat-o cu tempera.
Din pacate matrita se strica si trebuie facuta iar o alta matrita pentru alta masca. Iata rezultatul incercarilor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu