luni, 3 aprilie 2017

Despre adevăr




Azi am ales sa scriu -Despre adevăr și …să folosesc diacritice!
            Adevărul adevărat despre adevăr…încă nu se cunoaște! Adevărul pot spune că îl cunoaștem dar nu îl acceptăm întotdeauna…
      Uneori oamenii nu vor sa audă adevărul…deoarece adevărul este dureros,incomod,insuportabil,nesatisfacator chiar ignorat si disprețuit.
O prietenă te intreabă:m-am îngrășat? Ea nu vrea sa audă de la tine că da ….deși acesta este adevărul ,ea preferă o minciună…dar  eu gândesc că  Seneca avea dreptate și susțin că și eu :”Prefer să deranjez cu adevărul decât să fac pe plac cu lingușiri.”
      Adevărul iese la iveală mai devreme sau mai târziu..fie ca vrei,fie că nu vrei…așa că nu văd de ce l-am ascunde?Este oare mai ușor să spui o minciună? De câte ori nu ați apelat la o minciună nevinovată..decât la purul adevăr?
        Aș afirma că adevărul are două fețe..sau ca adevărul este subiectiv.Este adevărul meu și adevărul tău.Deoarece partea mea de adevăr atunci când îl spun este punctul meu de vedere in situația respectivă ,iar tu îl spui așa cum vezi tu lucrurile,nu-i așa?Deci nu putem spune ca știm  sau că am aflat adevărul absolut. "Adevărul este rareori pur şi niciodată simplu."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu