Arhivă blog

sâmbătă, 21 martie 2020

Totul va fi bine!

Azi sunt 10 zile de când s-au suspendat cursurile datorita virusului Covid-19. Trebuie să stăm în casă. Numai așa vom putea să luptăm împotriva virusului îngrozitor care nimicește atâtea suflete. Oameni buni,nu fiți inconștienți.Nu vă mai plângeți că vă plictisiți în casă. Sunt atâtea activități pe care le puteți face,redescoperiți-vă pe voi.Eu sunt bucuroasă să știu că fiica mea este mai ferită de nebunia din București. A plecat la părinții prietenului ei și stă în casă cu el.El lucrează de acasă,deocamdată.O să vedem ce o să mai fie!
Eu am ales să fac curățenie prin casă,gătesc,pregătesc lecții on-line,văd filme și seriale pe Netflix.
Vă recomand seriale pe care le-am văzut:
Călătorii-Travelers-3 sezoane
Fabrica de bani-Casa de papel-3 sezoane
Toy Boy- 1 sezon-13 episoade
Elita-3 sezoane
Sabrina-3 sezoane
Timeless-sezon 1-16 episoade,sezon 2-12 episoade
Limitless- 1 sezon-22 episoade
A fost odata ca niciodata- 7 sezoane
Veșnic vrăjitoare-2 sezoane-18 episoade

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu