duminică, 12 mai 2019

Poveste adevarata!


De cand am aflat ca sunt insarcinata,viitoare tanara mamica imi doream bineinteles copilul meu sa fie fata! Chiar de la inceput m-am gandit la numele Francesca.Se spune ca atunci cand esti gravida iti poti influenta copilul .Primul lucru a fost sa ma las de fumat,am zis ca trebuie sa o fac pentru ea,pentru sanatatea ei.Dupa ce a venit pe lume,am inceput sa imi dau seama cat de mult depinde de mine ,era atat de micuta si firava incat imi venea sa o tin mereu in brate iar atunci cand adormea ii vegheam somnul. Bebelusii viseaza si zambesc in somn atat de frumos,mi-era tare drag de ea.Am redescoperit lumea prin ochii copilului meu si m-am bucurat alaturi de ea de fiecare floricica intalnita in drumul nostru.Aveam o mica printesa de care aveam grija.Cu timpul am realizat ca ea este Universul meu si ca nu voi mai concepe viata decat alaturi de ea.Nu stiu de ce nu cred in povesti,dar cred in realitate.Iar realitatea mi-a dovedit ca iti poti influenta copilul. Nu stiam acest lucru atunci cand fetita mea fiind la gradinita a fost foarte suparata ca o tunsesem scurt. Avea o colega cu parul foarte lung ,pe care copii o poreclisera Alba ca Zăpada. A venit acasa plangand si mi-a spus ca ea nu o sa fie niciodata frumoasa,ca pe ea nu o place nimeni pentru ca are parul scurt.Mi-a spus atunci sa nu o mai tund ca pe ea o doare.Am consolat-o atunci ca fetitele care nu sunt placute de baieti atunci cand sunt mici,cand se fac mari devin foarte frumoase..Bineinteles ca asa s-a si intamplat!Dealtfel eu desi nu eram o persoana avuta,eram chiar destul de modesta,fata mea de mica se comporta ca si cum era printesa cu bobul de mazare. Pretentioasa si foarte eleganta. Dar nu era fandosita. Mereu eu ii spuneam ca ea este printesa din poveste!Primul concurs de Miss la care a participat a fost in Scoala Gimnaziala,concurs organizat in scoala ei cu ocazia venirii unor elevi din strainatate prin programul Comenius. A luat atunci locul 3. Pe urma fiind in liceu la 17 ani a participat la un casting,a fost aleasa,a participat la un concurs de Miss Litoral si a luat premiul Miss Eforie Nord. In urmatorul an a participat la alt concurs fiind aleasa Miss Photogenic,la urmatorul concurs era deja la Universitate asa ca s-a dus la Miss Universitas unde a luat premiul Special. Intre timp invata s-a mentinut la buget,muncea,se ducea la filmari la sedinte foto,la reclame tv. Incepuse sa castige bani. A participat la Miss Universe si a castigat titlul de First Runner Up.Intre timp s-a si angajat ca Digital Ambasador la Google,part-time,iar in ultimul an de facultate si-a deschis propriul business. Lucrarea de licenta si-a facut-o despre afacerea ei,iar acum este la master tot la un loc de la buget.Anul acesta are 22 de ani si s-a inscris la un concurs de Miss unde a castigat titlul de Miss Romania. Urmeaza sa plece la etapa internationala iar eu personal am emotii! Ea are incredere in fortele proprii,este optimista si vesela.Stie ca concursurile de miss sunt deobicei aranjate locurile 1 se dau uneori pe pile,a vazut la Miss Diamond cum a fost,nu vrea titlul suprem decat daca e pe bune! Sper sa fie! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu