duminică, 3 octombrie 2021

Despre el,despre mine,despre noi...

 Poate ca nu a fost o risipă de sentimente din partea mea,cum am spus atunci când eram dezamăgită de el.Poate că mi-am dorit prea mult imposibilul,poate că mi-am dorit prea mult ca el să fie alesul meu. De fapt el a fost alesul meu,din atâția bărbați care au roit în jurul meu,eu l-am vrut doar pe el și atât.Dar nu a fost să fie! Sau mai bine zis,a fost doar un trecător prin viața mea,care m-a schimbat. Nu îl pot înlocui cu nimeni și nici nu vreau. Poate că încă nu mi-a trecut,poate că încă nu mi s-au vindecat rănile,nu știu....poate că nu am reușit să trec peste.....iar eu am devenit ceea ce nu eram,.....o persoana rece,distantă,indiferentă la ce se mai întămplă cu viața mea. 

Tu oare bănuiești măcar ?

că m-ai lăsat într-o letargie greu de descris........

că am rămas blocată efectiv în trecut.........

că nu pot să nu mă mai gândesc la tine indiferent cât timp  trece?

că rătăcesc în timp..căutându-te pe tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu