vineri, 22 septembrie 2017

EDUCATIE PENTRU CETATENIE DEMOCRATICA



 
La scoala
In Romania
In Uniunea    Europeana
Ce am dreptul sa fac?
-sa ma joc in pauza
-sa invat
-sa ma deplasez
-sa fiu liber
-sa ma simt in siguranta
-sa fac propuneri
-sa ma deplasez liber in toate tarile din U.E
Ce nu am dreptul sa fac?

-sa fiu nepoliticos
-sa fiu agresiv
-sa comit crime
-sa incalc legile U.E
Ce obligatii am?
-sa respect regulile
-sa particip
-sa muncesc
-sa protestez cand nu sunt de acord
-sa nu ocup locurile special destinate persoanelor cu disabilitati
-sa protejez natura
-sa fiu solidar cu alti europeni
Cum particip?
-ma exprim
-ma implic in activitatile scolare
-formulez opinii
-cand voi avea 18 ani pot sa votez
-imi indeplinesc indatoririle de cetatean
-cand implinesc 18 ani votez pentru alegerea reprezentantilor europeni
Cine ma ajuta sa fiu respectat?
-profesorii
-eu insumi
-Regulamentul scolar
-parintii si familia
-legile tarii
-justitia
-politia din toate tarile U.E
-legile propriei tari si ale statelor U.E


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu